onsdag 9 mars 2011

Resultatlistan ligger "nere"! The detailed raceinformation is down!

Resultat listan på polardistans hemsida ligger "nere" som många av er säkert har märkt.Så jag tänkte att jag ska skriva alla här så gått det går, det kommer ta ett tag med till slut har vi nog en färdig listan =) Dock utan tidsberäkningar..

As you might already have notis the detailed raceinformation is not correkt. We are working on the problem ones again, but for the time beeing im gonna do my best to make list over all checks here on the blog instead. It´s gonna take a while dow. Sadly you not gonna get any time-checks.

/ Kira

11 kommentarer:

  1. Finns det inga rapporter från Checkpoint Lillhärdal resp Lövnäsvallen? /Ola

    SvaraRadera
  2. jo, jag jobbar på att få upp dom.
    / Kira

    SvaraRadera
  3. klockan är 16.10

    INGEN som helst resultatrapportering på ETT DYGN!!! skämmes!!!

    Sigmund lämnade Lillhärdal klockan 6 i morse, rimligtvis borde fler spann också passerat och flera spann även ha gått förbi Lövnäsvallen. Kanske tom kommit i mål??

    Saknas väldigt många 160km spann som borde gått imål inatt.............'

    det är inte omöjligt att skriva rakt upp och ner vilka som lämnat vilken checkpoint och vilken klass de tillhör!!! hellre det är ngn så kallad info om "sopplunch" och att det "hänt så mkt här på PD". Ja ock??? vad har hänt??????????? Vi som sitter här hemma vet då f-n ingenting!!!

    ska PD vara SPHKs flaggskepp så får ni banne mig sköta resultatrapporteringen här på bloggen!!!

    SvaraRadera
  4. Dette er den verste resultat service jeg har sett på noe løp noen gang, er det ingen som kan data der borte, eller blev det for mye lunch.

    SvaraRadera
  5. väldigt trist och väldigt jobbigt för de som har mushers där ute att inte veta vad som händer :(.

    SvaraRadera
  6. kan dere ikke legge ut info om dem som har kommet frem til mål under bloggen?

    SvaraRadera
  7. Hej hej =) Om du kolla tidigare i bloggen så ser du att jag har gjort det, men det har inte funnit möjlighet att fortsätta med det eftersom jag är ensam i web, plus att det innebär att jag är i mål och tar emot samt alla samtal när det hänt något. Jag ska göra så mycket jag orkar. Mvh Kira

    SvaraRadera
  8. Var dom inte tre stycken på samma tjäns förra året? Känns väldigt konstigt att en person skall behöva göra allt det? Inte konstigt att vissa saker släpar lite?

    SvaraRadera
  9. Tycker du gör ett fantastiskt jobb där själv på weben Kira! Liksom en stor eloge till alla er andra funktionärer som jobbar dygnet runt trots att ni är så få! Vore väl en bra idé om fler ställde upp nästa år som funktionärer också.
    mvh Anna Palmblad

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. Det här är en blogg, om ni inte vet vad det betyder så inte mitt problem. Däremot så Ja det är katastrof! att resultatlistan på polardistans inte har fungerat som det ska, men jag tänker inte ta åt mig utav det för det är inte mitt fel. Jag är ledsen att resultaten inte nått er, jag kan också meddela att det inte kommit in checkpionts så som det borde, utan många har jag fått flera timmar senare pga av olika inte alls särskilt roliga händelser . Jag ber som sagt om ursäkt, men själv är jag glad nog över att alla spann kommit tillbaka (snart) med tanke på alla saker som har hänt. Resultatlistan är Inget i jämförelse..
    Tack Anna! och ni andra också förstås ^^
    / Kira

    SvaraRadera